دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 29 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۹:۰۶:۳۸

احکام حمل و نقل دریایی برنامه ششم تدوین می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: احکام حمل و نقل دریایی برنامه ششم توسعه براساس 6 محور بهره‌وری، مسئولیت اجتماعی، فناوری اطلاعات، ایمنی، منابع ‌انسانی، آموزش و نظام تامین مالی تدوین خواهد شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت خبری مانا، دبیر شورای تدوین برنامه ششم توسعه در زیر بخش حمل‌ و نقل دریایی با اعلام این مطلب افزود: بهره‌وری، مسئولیت اجتماعی، فناوری اطلاعات، ایمنی، منابع‌انسانی، آموزش و نظام تأمین مالی 6 موضوع مهمی هستند كه در راستای تحقق سیاست‌های كلی اقتصاد مقاومتی و با هدف بهبود و ایجاد تحول در فعالیت‌ها و ارائه خدمات زیر بخش حمل‌ و نقل دریایی در سال‌های اجرای برنامه ششم توسعه از سوی وزیر راه و شهرسازی به رئیس كارگروه تدوین برنامه ششم توسعه در زیر بخش حمل ‌و نقل دریایی ابلاغ شده است. مهندس رمضان علی محمودی ادامه داداین موضوعات باید به صورت محوری در تدوین برنامه‌ها و احكام بخش حمل ‌و نقل دریایی در برنامه ششم توسعه توسط كارگروه‌های تخصصی مربوطه مورد توجه و عنایت قرار گیرد. وی افزود: براین اساس در طرح‌ها و برنامه‌های توسعه اركان و عناصر بخش حمل ‌و نقل دریایی كشور باید موضوعات بهره‌وری مناسب، حقوق شهروندی و مسئولیت اجتماعی دستگاه‌ها رعایت شود.

همچنین باید بهبود ایمنی استفاده حداكثری از فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات، توسعه آموزش و جذب نیروی انسانی به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفته و نیازمندی‌ها، اقدامات و برنامه‌های لازم به مراجع مربوطه اعلام شود. محمودی با اشاره به اینكه برای بررسی و تدوین برنامه‌های تخصصی و احكام اختصاصی زیر بخش حمل‌ و نقل دریایی، كارگروه‌های تخصصی مربوطه شامل: اموردریایی، امور بندری، ناوگان دریایی، مدیریت سواحل نیز تشكیل شده است یادآور شد: كارگروه تخصصی تحول موضوعات مورد اشاره در بالا را رصد و تدوین می‌كند. دبیر شورای تدوین برنامه ششم توسعه زیر بخش حمل ‌و نقل دریایی در ادامه تصریح كرد: به منظور حصول اطمینان از لحاظ شدن شایسته و بایسته موضوعات مربوط به تحول، احكام و برنامه‌های پیشنهادی توسط كارگروه‌های تخصصی، پس از بررسی و نظارت كارگروه تحول به شورای برنامه‌ریزی حمل‌ونقل دریایی اعلام خواهد شد. به گفته محمودی، در برنامه ششم توسعه براساس تدبیر دولت علاوه بر اسنادی كه معمولا به صورت استانی، بخشی و فرابخشی تدوین و تصویب می‌شوند، اسنادی نیز برای پرداختن به برخی از موضوعات خاص همچون موضوع سواحل مكران تدوین و مورد تصویب قرار خواهند گرفت.



  کد خبر : 319
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :